עיצוב לוגו

כששואלים אותנו מהו לוגו טוב?  נענה, שזוהי תמונה שבמבט אחד מבהירה באיזה תחום העסק פועל, ומעוררת באופן מידי תחושה נעימה של ביטחון ואמינות. הלוגו שמהווה סמל מסחרי מאפשר בידול משמעותי מהמתחרים ויצירה של זהות למותג.

 התהליך של בניית לוגו בשלבים:

שלב א: הרעיון – קונספט

זה לא משנה במה העסק שלכם עוסק, אחרי שבחרתם את שם העסק חשוב שיהיה לכם לוגו שילווה את כל התקשורת השיווקית שלכם ברשת ובעיתונות, בעטים שאתם מחלקים ללקוחות ובשקיות שבהם אורזים את המוצרים.

כדי לגבש את הרעיון הראשוני צריך קודם להבין מהו השירות או המוצר שעומד מאחוריו ורק לאחר מכן ניתן לפתח אותו. את ההשראה נשאב מתוצרים מסביבנו, מתחום העיסוק  ומעולמות מקבילים.

לדוגמא: אם העסק מתחום הבישול נבחן את התפריט, תמונות מהמקום, הקשרים גאוגרפיים, קהל היעד, סוג האוכל, בולטות ובידול שלו מול המתחרים, ערכים שהוא רוצה לשדר ( משפחתיות מול רשת מזון מהיר או עולם אירועים), איזה חוויה העסק מעביר את הלקוח ועוד.

בפועל ישנן מספר דרכים: שילוב עם אייקון שיצטרף לטקסט, יצירת תנועה בין אותיות שמשולבת בטקסט או שילוב של שניהם . ההבחנה שתיווצר מתוך הרעיון תאפשר את העבר מהשלב הרעיוני לבניית השפה הגרפית.

שלב ב: שפה גרפית

בחירת הפונט

ישנם מאות צורות של פונטים בגדלים ובעובי שונה וכדי לדייק את הבחירה חשוב ליצר מספר סקיצות כדי לבחון את הטוב ביותר מבין על השילובים.

צבעוניות

2-3 הוא מספר הצבעים האופטימלי לייצר לוגו מעוצב ויפה. מספר רב יותר יוצר עודף לעומת שימוש בצבע אחד שלא מאפשר בולטות.

כדי לאפשר ללקוח בחירה נייצר ללקוח מספר אופציות שהם נציג מספר שילובים ונציג אותם בשילוב עם הפונטים כדי לחדד כל אחת מהבחירות ולמצוא יחד את השילוב המנצח.

שלב ג: ההפקה

לאחר שנבחר השילוב המנצח נעביר ללקוח מסמך שמקבץ את כל תהליך העבודה משלב ההשראה ועד גיבוש השפה הגרפית. ייצר ללקוח ספר מותג שמכיל בתוכו את כל המידע שגיבשנו יחד עם הנחיות ופירוט.

אנחנו מתמחים בעיצוב לוגואים לעסקים מתחומים מגוונים ומלווים אתכם לאורך כל הדרך עד שתקבלו תוצאה סופית מעוררת התפעלות שתשדר את הייחודיות של המותג שלכם בצורה מדויקת ואטרקטיבית.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר